17. nov. 2015

Billedeoversigt over mine cupcakes
















4 kommentarer:

selina sagde ...

Hej Helle . din blog er super spænderne vil selv i gang med at bage cupcakes og du har nogen gode opskrifter

Helle sagde ...

Hej Selina!

Tusind tak, jeg er glad for at du kan lide opskrifterne :)

Og ja - det er bare med at komme igang med at bage, det er så hyggeligt :)

Mvh. Helle

Anonym sagde ...

Hej Helle

Hvordan kan det være der ikke er en opskrift på dine banancupcakes med flødebolle top?
Jeg har lavet dem før, og de fik stor succes. Jeg kunne godt tænke mig at lave dem igen, men jeg har desværre mistet opskriften.
Er det muligt den kommer op på din rigtig gode blog igen?

Venlig hilsen
Maria

Maria Hoffbeck fra en verden af kunst sagde ...

Hold da op nogle flotte cupcakes og lækre er de sikkert også:-)
Jeg elsker smukke kager og dem du har lavet med blomster er meget flotte også dem i flet :-)
Glædelig jul og et godt nytår:-)